pixel2

סילבוס

תוכנית Facebook Overall

מפגש ראשון

צלילה אל תוך עולם הדיגיטל

נכיר את עולם הדיגיטל ובו זמנית גם את המושגים החשובים ביותר המשמשים אותנו בתור מנהלי קמפיינים, כבר בסוף המפגש הראשון  נפתח בעצמנו עמוד עסקי ונכיר את הטריקים שהופכים אותו למוצלח.

pixel2
Pixel4

מפגש שני

הקמת הקמפיין הראשון

אנחנו בפיקסל מאמינים שהפרקטיקה ממש חשובה, לכן כבר במפגש השני נלמד כיצד מקימים קמפיין וכבר ניתן לכם להקים קמפיין ראשון בעצמכם.

מפגש שלישי

הקמת קמפיין לידים

במפגש השלישי נתרגל את הקמת הקמפיין שלמדנו בשיעור הקודם ולאחר מכן נלמד כיצד לבנות טפסי לידים ונקים קמפיין לידים כמו של משרדי הפרסום.

בסוף השיעור נלמד על מדיניות הכללים של פייסבוק, מה מותר ומה אסור בפרסום בפלטפורמה.

pixel2
pixel2

מפגש רביעי

אסטרטגיות מתקדמות וקהלים מיוחדים

כאן אנחנו כבר מתחילים להפוך למקצוענים. נלמד טקטיקות המייצרות תוצאות במחירים זולים, נלמד כיצד למצוא את קהל היעד שלנו ע"י בניית קהלים מתקדמים ונתחיל לגעת גם בנושא של שיווק חוזר – רימרקטינג.

מפגש חמישי

שיעור תוכן וקריאייטיב

הסבר על אסטרטגיות תוכן וחשיבותן בתוך קמפיין, לאחר מכן, ניקו גוטקין, גרפיקאי מקצועי בחברת פי אר דיגיטל יעביר 3 שעות על יצירת מודעות ממירות שכל אחד יכול ליצור בקלות, על מנת שכל תלמיד שלנו ידע כיצד ליצור מודעות בפייסבוק גם בעצמו, ולא רק דרך הזמנת עבודה חיצונית אצל גרפיקאי.

pixel2
Pixel4

מפגש שישי

שיווק בוואטסאפ

ממש לא מזמן, וואטסאפ ופייסבוק השיקו כלים המאפשרים לנו כמשווקים דיגיטליים לייצר תוצאות בדרך חדשה לחלוטין. האמת, שאנחנו מעדיפים לא לפרט כאן בנושא יותר מדי כי במפגש וואטסאפ נלמד נושאים אקסלוסיביים שרק בפיקסל ניתן ללמוד, מבטיחים שתעופו על זה.

מפגש שביעי

אוטומציה וניהול עסק אוטומטי

בשיעור אוטומציה נלמד כיצד לנהל תהליכים באופן אוטומטי שיחסכו לנו זמן יקר גם בזמן העבודה וגם בייעול תהליכים.

במהלך השיעור אנחנו נלמד על zapier מערכת אוטומציה לקישור בין פלטפורמות וממשקים.

לאחר מכן נלמד גם לבנות רובוט לפייסבוק שידבר עם הלקוחות שלנו מבלי שנצטרך לבזבז כוח אדם יקר.

pixel2
pixel2

מפגש שמיני

תחרות הקמת קמפיינים

הכיתה תתחלק לקבוצות בהן כל קבוצה תקבל כרטיס אשראי אמיתי עם כסף חי להקמת קמפיין,

הקבוצה שבנתה את הקמפיין המוצלח ביותר מבחינת התוצאות שנמדוד – תזכה בפרס!

מפגש תשיעי

ייעול תוצאות קמפיינים והכרת עולם המכירות

המפגש יתחיל בניתוח תוצאות הקמפיינים שהקמנו בתחרות מהמפגש הקודם, לאחר מכן אנחנו נלמד מהי אופטימיזציה וכיצד לייעל את תוצאות הקמפיינים לאחר שקיבלנו פידבק תוצאתי ראשוני.

לקראת סיום המפגש, רונן קלניצקי סמנכ"ל מכירות בחברת פי אר דיגיטל, יעביר שיעור שבו נלמד כיצד למכור לליד בעצמנו ואיך למדוד את אנשי המכירות שלנו בתהליך המכירה ללידים.

pixel2
Pixel4

מפגש עשירי

שימוש בכלים בתוך התעשייה

מפגש אחרון ומסכם בו נבין כיצד להשתמש בכלים שרכשנו בתוך העולם האמיתי בו תוצאות הן הגורם המכריע.